Telegram logo.svg old instagram logo

  1. فرآورده‌های طبیعی، سرمایه‌گذاری، اقتصاد و بازرگانی
  2. مقایسه شاخص‌های کمی و کیفی تولیدات داخلی با بازارهای جهانی
  3. نقش رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی در ارتقای آگاهی‌های عمومی
  4. بکارگیری روش‌های مؤثر کنترلی و تضمین کیفیت مواد اولیه
  5. بررسی راهکارهای ارتباط صنعت و دانشگاه در بکارگیری توان متقابل
  6. بازاریابی داخلی و خارجی داروهای طبیعی و ایرانی (راهکارها و چالش‌ها)
  7. ساختارهای پیشنهادی در ایجاد داروخانه‌های طبیعی
  8. تولید دانش محور فرمولاسیون‌های جدید

София plus.google.com/102831918332158008841 EMSIEN-3